Miért válasszanak bennünket

Olajos Balázsné vagyok az „MikaSika Takarítás” vezetője.

Cégünk alapítói a takarító tevékenységet 13 éve végzik. Ez idő alatt Budapesten is és Szigetszentmiklóson is számos megbízónak tudtunk segítséget nyújtani abban, hogy dolgozóik tiszta, szép és rendezett környezetben tudják folytatni mindennapi munkájukat.
2023-ban önállósodtunk, és családi vállalkozásban, függetlenül folytatjuk a korábbi tevékenységünket.

Szigetszentmiklós környéki nagyobb, referencia értéket képviselő partnereink között tudhatjuk (a teljesség igénye nélkül) a Július K9 Kft-t, Tr Hungary Kft-t, illetve a Kárai Trans Kft-t is. Velük, korábbi céges kapcsolat révén, több éve töretlenül együtt dolgozunk még a covid ideje alatt is számíthattak szolgáltatásainkra. Lépcsőházakat a Dujmó-J lakóparkban 13 éve takarítunk.
Több éves tapasztalatot szereztünk fővárosi irodaházak, raktárak rendszeres, és alkalmi megrendeléseinek teljesítése során.

Kérem engedjék meg, hogy pár sorban bemutassam, miért is lenne egyszerűbb, hatékonyabb Önöknek, ha vállalkozást (vállalkozásunkat) bíznának meg munkahelyük, cégük, telephelyük, vagy lakókörnyezetük tisztán tartásával:

1. Az első és legfontosabb szempont, hogy nem ezzel foglalkoznak! Ha Önnek nem a takarítás a profilja, akkor Ön, vagy a munkatársai ne takarítsanak, fordítsák az értékes idejüket arra, amivel foglalkoznak!

2. Ne is alkalmazzon takarítót! Bízza ránk, hogy soha nem kelljen foglalkozni a munkaerőhiánnyal egy olyan területen is, amivel egyébként nem foglalkozik. Ez legyen a mi gondunk, felelősségünk, amelyben szerződésben vállalunk kötelezettséget.

3. Megszabadulhat a takarító személyzettel járó költségektől (bérköltségek, járulékok), gondoktól. (hiányzás/helyettesítés, nem megfelelő munkavégzés stb.)

4. A tisztítószerek, illetve megbeszélés szerint akár a higiéniai fogyóeszközök beszerzését és kiszállítását is tudjuk vállalni, garantáltan kedvező áron. Követhető felhasználás optimalizálás mellett.

5. Rugalmasan tudunk dolgozni. Önök mondják meg mikor lenne legalkalmasabb a takarítás. Minden cég más és más igényekkel rendelkezik. Alkalmazkodunk az igényekhez. Jelenleg is van olyan cég, akik csak napközbeni takarítást kérnek, illetve van olyan is, aki napközbeni és délutáni munkavégzés utáni takarítást szeretet volna. Vagy van, aki csak munkaidő után, vagy hétvégén kéri a szolgáltatást. Van, aki csak heti egy-két napra szeretné. Minden igénynek meg tudunk felelni, sőt ha módosítana, azt is gyorsan megoldjuk!

6. A szerződésben leírt vállalások teljesítéséért, annak minőségéért személyes felelősséget vállalunk Dolgozóink munkáját rendszeresen, munkavégzés közben és munkavégzés után is ellenőrizzük ügyvezetői szinten.

7. Minden észrevételt, esetleges minőségi kifogást azonnal orvosolunk.

8. Azon felmerülő igényeket, amelyek nincsenek szerződésben rögzítve, de szükségessé válik, rövid telefonos, illetve e-mailen keresztül történő egyeztetés során rugalmasan, akár azonnal felvesszük az igényt az elvégzendő feladatok közé.

9. Ha (csak) rendszeres, vagy alkalmi nagytakarításra van szüksége, azt is megoldjuk rövid határidőn belül.

10. Rugalmasan tudjuk kezelni a tisztítószer igényeket is. Partnerek vagyunk abban, hogy olyan tisztítószerekkel dolgozunk, ami Önöknek is megfelel. (Környezetbarát vegyszerek használata igény szerint, egyéb egyedi kérések.)

11. Ipari használatra alkalmas, nagy hatékonyságú gépek, eszközök segítik a munkánkat. Ezek nagy értékű eszközök, amelyeknek biztonságos használatára munkatársaink mindegyike fel van készítve. Ne költsön Ön hasonlókra, illetve kímélje meg magát a „háztartási” eszközök ipari felhasználása során felmerülő bosszúságoktól! A megbízható eszközök igen költségesek, és mi ezekből mindig elegendő „tartalékkal” is rendelkezünk. Partnereinknél nem marad el feladat eszköz hiány vagy meghibásodás miatt!

Ha esetleg felkeltettük érdeklődésüket, hívjanak minket bátran! Ingyenesen kimegyünk felmérjük a területet, egyeztetjük az igényeiket, és adunk egy árajánlatot. Ezzel még semmi kötelezettségük nincs!

Tegyenek próbára bennünket! Most az első hónapban az árajánlatban szereplő vállalási árból 40% kedvezményt adunk! Az első hónapot próbaidőként kezeljük, amely alatt bármikor, minden kötelezettség, illetve felmondási idő nélkül, akár indoklás nélkül felmondható a szolgáltatás. (Ha mégis megindokolja, azt megköszönjük, abból tudunk fejlődni!)

Önök nem veszíthetnek! Keressen bennünket bizalommal!

Köszönöm szépen, hogy időt szántak rám és várom megtisztelő felkeresésüket!

Üdvözlettel:
Olajos Balázsné (Ferkő Mária)